Studenti jau februārī varēs izvēlēties „Swedbank Business Network” uzņēmēju definētās kursa darba tēmas, lai veiktu pētījumus un palīdzētu risināt reālas biznesa problēmas, darbu izstrādē cieši komunicējot ar uzņēmumiem. Tēmu skaits un pieteikšanās termiņš būs ierobežots, tāpēc studentus aicinām izvēlēties pēc iespējas ātrāk.
Pētījumu rezultāti tiks prezentēti „Swedbank Business Network” un „Swedbank” rīkotajos pasākumos. Nākamā semestra sākumā LU BVEF tiks organizēts pasākums ar „Swedbank” pārstāvjiem, kas skaidros šī projekta nozīmi un priekšrocības.
„Swedbank Business Network” darbojas no 2012. gada 2. novembra, kā digitāla platforma, kas dod iespēju uzņēmumiem atrast jaunus biznesa partnerus, dibināt kontaktus, izteikt piedāvājumus un uzturēt CRM sistēmu. Projekta tiešā mērķauditorija ir visi „Swedbank” korporatīvie klienti, primāri – mazie un vidējie uzņēmumi.