Ārons Leanders Hausmans Foto: Liene Bērziņa

Latvijas Universitāte Ekonomikas un vadības fakultātes (LU EVF) doktorantūras studiju modulī “Global Management and Leadership” promocijas darbu „Zīmolu tēlu ietekme uz B2B pirkšanas paradumiem” aizstāvējis un doktora grādu vadības zinātnē ieguvis Ārons Leanders Hausmans (Aaron Leander Haussmann).

Ārona Leandera Hausmana promocijas darba mērķis - izpētīt, kā zīmola tēla dažādās dimensijas ietekmē B2B tirgus dalībnieku pirkšanas paradumus. Pētījumā tika izstrādāts jauns modelis, lai empīriski pievērstos cēloņu un seku attiecībām no zīmola snieguma līdz pirkšanas paradumiem, ko ietekmē pieķeršanās zīmolam. Promocijas darba dati tika ievākti izveidojot empīrisko aptauju dzelzceļa nozarei, kas līdz šim nav pētīta līdzīgā veidā. Ārons Leanders Hausmans promocijas darba rezultāti liecina, ka zīmola tēla dimensijas neietekmē B2B tirgus dalībnieku pirkšanas paradumus tieši, bet tikai pastarpināti caur pieķeršanos zīmolam, klientu apmierinātību un citu zīmolu izmaksām. Ārons Leanders Hausmans strādā Rolls Royce koncernam piederošajā MTU Friedrichshafen GmbH dzinēju ražošanas uzņēmumā Frīdrihshāfenā, Vācijā. Uzņēmums ražo dažāda izmēra un tilpuma dzinējus, kas paredzēti gan vilcieniem, gan kuģiem un jahtām. Tajā skaitā arī dzinējus, kuri paredzēti Latvijas Dzelzceļa lokomotīvju atjaunošanai. Pagājušajā rudenī Ārons Leanders Hausmans un viņa komanda uzņēma Starptautiskās ekonomikas un komercdiplomātijas 3. un 4. kursa studentus mācību ekskursijā MTU Friedrichshafen GmbH uzņēmumā. Tāpat Ārons Leanders Hausmans pārstāvēja Latvijas Universitāti un Ekonomikas un vadības fakultāti ikgadējā Amerikas Mārketinga asociācijas konferencē, kurā vadīja sekciju par patērētāju uzvedību. Vairāk informācijas par Ārons Leanders Hausmans promocijas darbu un studentu mācību braucienu: www.bvef.lu.lv/zinas/t/43249/ www.bvef.lu.lv/zinas/t/3221/

Dalīties