Ar vieslekciju Vadības zinību maģistra studiju programmas Mārketinga vadīšanas apakšvirziena studiju kursa “Preču virzīšanas tirgū metodes” un studiju kursa “Zīmola veidošana un vadīšana” ietvaros Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātē 2016. gada 12. novembrī viesojās uzņēmuma “TNS Latvia” Klientu atbalsta vadītāja Alise Lāce. 1. un 2. kursa maģistrantiem tā bija lieliska iespēja iegūt vērtīgu pieredzi tieši no nozares profesionāļa, kā arī uzdot sev interesējošos jautājumus.

Vieslekcijas laikā A.Lāce skaidroja studentiem TNS Latvia pētījumu metodiku un procesa īpatnības, iepazīstināja ar TNS Latvia veikto pētījumu rezultātiem. Studenti tika iepazīstināti ar respondentu atlases principiem un respondentu stimulēšanas metodēm, kuras izmanto TNS Latvia. Lektore pastāstīja par neiromārketinga pētījumiem un to rezultātiem, par darba specifiku ar TNS Latvia klientiem. Vieslekcijas izskaņā A.Lāce atbildēja uz vairākiem studentu jautājumiem, kas liecināja par lielu interesi pret izklāstīto materiālu. TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. TNS Latvia nodrošina klientiem plašu pētījumu klāstu - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Tirgzinību katedra sadarbojās ar TNS Latvia kompāniju kopš 2010. gada.  

Dalīties