Lai piedāvātā modeļa ietekmi izpētītu no holistiskā skatpunkta, tika veikts pētījums visu galveno Austrijas rūpniecības nozaru uzņēmumos. Rūpniecības nozares, kas iekļautas šajā pētījumā, aptver tirdzniecību starp uzņēmumiem, tirdzniecību starp uzņēmumiem un to patērētājiem, mazumtirdzniecības, pakalpojumu un tūrisma nozares. Izmantojot gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās izpētes metodes, pētījuma dizains piedāvā korporatīvo mārketinga sistēmu konceptualizācijas, kas aptver intensīvu pētījumu par faktiskajiem veicinošajiem un sekmējošajiem faktoriem, kā arī izvērtē to komponentu ietekmi uz mārketingu un korporatīvo sniegumu. Uzņēmumu mārketinga sistēmu dimensionalitāte pētīta, kritiski izvērtējot jaunākos teorētiskos modeļus un konceptualizācijas šajā jomā, un, visbeidzot, papildināta ar secinājumiem, kas iegūti primārajā pētījumā. Kā galvenie korporatīvo mārketinga sistēmu pamatelementi un mārketinga un uzņēmējdarbības sniegumu ietekmējošie faktori noteikta korporatīvā kultūra, sociālo plašsaziņas līdzekļu izmantošana un zināšanu vadība. Turklāt noteikts, ka piedāvātajam korporatīvo mārketinga sistēmu modelim ir stratēģiska nozīme organizāciju attīstībā arvien vairāk digitalizētās saziņas pasaulē.
Iepriekšminētais ļauj vadībai gūt iespējas uzlabot mārketinga un uzņēmējdarbības sniegumu, radot organizāciju vērtības, izveidojot uzņēmumu mārketinga sistēmas, lai atrisinātu pašreizējos izaicinājumus organizācijām, kas ir saistīti ar digitālo komunikāciju spektru, informētiem patērētājiem un ar komunikāciju saistītām paradigmu izmaiņām. Tas ļauj secināt, ka organizācijas pasākumi patiešām saistīti ar izmērāmiem snieguma rādītājiem.
Nozare – vadībzinātne, apakšnozare – uzņēmējdarbības vadība. Darba zinātniskais vadītājs: Dr.rer.pol. Lutz H Schminke. Recenzenti: Signe Bāliņa, Dr. oec., prof., Latvijas Universitāte Ieva Brence, Dr. admin., asoc. prof., RISEBA Kārlis Ketners, Dr. oec., prof., Banku Augstskola